Publicitate pe acest blog.

Pentru publicitate sunati-ne acum la
numarul de telefon 0722.78 26 25.
Adresa de IM: augustin2020

vineri, 1 august 2008

Extragerea Intertour si SMART din luna iulie pentru sejur la Mamaia

Clubul Smart

Cunoscuta firma de turism, INTERTOUR sustine din luna iunie a acestui an educatia sanatoasa a copiilor care urmeaza cursurile de dans sau actorie al clubului SMART.

Elevii cu varste intre 5 si 18 ani care se inscriu la unul din cursurile clubului de actorie SMART participa lunar la o tombola la care pot castiga un sejur pentru doua persoane, timp de 7 zile in statiunea Mamaia la un hotel de doua stele.

Castigatorul din luna iulie este Viali Munteanu.


Urmatoarea extragere din aceasta campanie se va face pe 31 august 2008.

Clubul SMART face inscrieri in fiecare sambata intre orele 10 si 11 la TEATRUL BACOVIA (intrearea prin spate). Cursurile disponibile in aceasta vacanta sunt de dans si actorie.

Puteti afla detalii despre inscriere la numarul de telefon 0722.78 26 25

2 comentarii:

Anonim spunea...

EU AM FOST LA CLUBUL SMARYT AM FOST ADMYSA DAR DUPACEEA NU SA MAY FACUT NYNYK CE AS FAC??????????Y N TG FRUNOS SU TYNUT CURSURYLE SPER SQ A MA CONTACTATY SUNT DYN TG FRUMNOS

Anonim spunea...

EU AM FOST LA CLUBUL SMARYT AM FOST ADMYSA DAR DUPACEEA NU SA MAY FACUT NYNYK CE AS FAC??????????Y N TG FRUNOS SU TYNUT CURSURYLE SPER SQ A MA CONTACTATY SUNT DYN TG FRUMNOS

Dictionar Poliglot

Alte stiri din Bacau