Publicitate pe acest blog.

Pentru publicitate sunati-ne acum la
numarul de telefon 0722.78 26 25.
Adresa de IM: augustin2020

luni, 21 iulie 2008

Un tanar gay din Bacau pe YOUTUBE

Cred ca va mai trece mult timp pana sa intelegem fenomenul.

Dupa aproape sapte ani de la acceptarea prin lege a homosexualilor, un tanar din Bacau si-a postat un film de prezentare. Productia se numeste “ROMANIAN GAY BOY - SELF PRESENTATION”, iar in prezentarea filmului sunt urmatoarele detalii: CEZAR FROM ROMANIA - MANAGER AT EDEN STUDIO - FILM AND SOUND - MOVIE - PRESENTATION FOR GAYROMEO.

Tanarul lucreaza in Palma de Mallorca iar in film vorbeste in limba engleza. Din cauza ca sunetul este foarte slab, n-am reusit sa fac si o traducere.

Sunt curios daca il recunoaste cineva. Asta pentru a fi siguri ca este din Bacau.

19 comentarii:

Anonim spunea...

da te dracu de satana

Anonim spunea...

mai bine ati reveni la normal si nu ati mai distruge atatia copii...dati exemple negative, pe langa multi altii care dau!!!!!!!!!!!!!! ducetiva departe de noi.... mi se face greata ... distrusilor...PS: condoleante pt iubitatu ala decedat intrun "stuped accident"...

Anonim spunea...

Dap! E Cezar. Are o personalitate mai aparte de cand am avut ocazia acum 3-5 ani sa'l cunosc in BC ;) (e din BC) era putzin stresant, dar macar are o experienta mai aparte si in acelashi timp si o viatza mai aparte dupa cum observ.

P.S. Nimeni nu e perfect (btw)

Anonim spunea...

nu inteleg ce e asa senzational in faptul ca e gay. nu sunt deloc un sustinator al lor, dar lasa'ti dracu omul in pace. faptu ca face'ti din el o stire va face mai penibili decat il considerati voi pe el.

Anonim spunea...

nu am nimic cu cei care sunt gay, dar "raul" de aici este ca atrag tot mai multi incompetenti... ar trebui sa avem grija si de Dumnezeu!! daca ei si-au pierdut credintza si nu mai stiu ca exista, e treaba lor, dar sa nu ii influenteze si pe altii (asa cum o fac)...

Anonim spunea...

iuuu...ce scarbos

Anonim spunea...

Buna seara! Intrand pe google, cautand Gay din Bacau, am dat de kestia asta care scria kiar despre mine. Wow... mai Augustine, hehehe...merci pt publicitate, insa sincer kiar nu ma intereseaza ideea, atata timp cat este vorba despre Romania. In europa de Vest sunt deja foarte cunoscut atat in calitate de gay cat si in calitate de tanar inpreprinzator roman in domeniul Media. Imi merge bine, sunt destul de multumit de realizari. Asa cum specificasem in cateva Talk Showuri din Romania, am ales sa plec din tara pt ca in ''Occident'' lumea este putin mai cizelata, are o mentalitate cu o raza de lumina in plus, in timp ce romanul nostru bastinas, refuza sa iasa din monotona lui stare conceptionala retro, motiv pentru care multe spetze din societate au de suferit. Mai putin eu, multumesc destinului ca mi-a oferit sansa sa ocolesc acest inconvenient exact cand a fost momentul. In final as vrea sa las un mesaj pentru cei care sunt sau care sustin cu inversunare termenul de ''Homofobie'': Dragii mei homofobi, un gay nu a violat, nu a ucis, nu a furat, nu a inselat, nu a ajuns sa fie aratat cu degetul asa cum sunt cei care reprezinta o etnie consacrata in Romania. Aici avem exemple de la montarea corturilor si a ceaunelor cu mamaliga in fata primeriei din paris, Violurile si crimele odioase comise de membrii acestei etnii considerate atat de romani cat si de celelalte state ''Parazite ale Societatii''. De ce nu aveti curaj sa va exprimati liber impotriva unor factori care dauneaza cu adevarat societatii ?! Nu cred ca v-a agatzat vre-un gay si v-a luat cu japca in pat sau dupa vre-o tufa, in timp ce membrii etniei rome va fura copii, fetele si le trimit la produs sau mai rau, le rup membrele si-i trimite la cersit, in strainatate. E jalnic, incercati sa vedeti cu ochi EUropeni, lasati mentalitatea retro de roman comunist. Ceausescu a interzis ceea ce nu putea fi combatut. Homosexualitatea exista de cand lumea si nimeni nu va putea face vre-o modificare in aceasta situatie. Ar fi prea multe de spus, insa am sa ma retrag aici...Time is Money...so... care ai kef sa vb cu mine ma poti suna direct la 0721.38.25.78 - Cezar si ma poti injura cat vrei sa poti sa ma intrebi mai multe despre acest gen de persoane. Un salut cald de aici din Bacau Romania. Numarul de telefon este valabil de acum si pana la, inclusiv 31.August.2008 pana la ora 17:30. Buenas Tardes a Todo el Mundo !

Anonim spunea...

faza e ca nu a spus nimeni de pe aici ca ii iubim pe cei care sunt tigani (de unde stii tu ca doar ei fac asta?!? sunt romani [hetero, bi,gay,lesbi si etc] si tigani si multi altii..ok??!)... nu va mai ascundeti voi dupa replicile astea tot timpul!!! bai Cezarica, faza e ca site-ul asta a fost facut pro sau contra ta... iar in EUropa de Vest poate sunt mai multe persoane care va accepta decat cele din EUropa de Est nu ca am fi mai zuzu, viatza era destul de grea pt noi si fara voi... poate pt unii tipi macho sunt demodat (sau pt gay), dar nu sunteti admisi de biserica (nu ma interesaza ca unele biseri va accepta si etc etc, eu vb de ce scrie in Biblie, care e la fel peste tot )...eu nu sunt nici fff bine documentat in legatura cu asta, dar vad lumea asa cum e... nu ma leg de voi ca vai-de-mine ci pt ca nu as vrea ca unul din copii mei sa devina un mic "homalau"...ce distractiva e viatza ta ca se invarte in jurul sexului (bleac)....

Anonim spunea...

mai Augustine, accepta fostul meu commentariu

Anonim spunea...

Frate! Nu am nimic cu cei gay!Insa in cazurile extreme,in care ei sau altii "nebuni" k nu vb doar de ei, fac ceea ce fac si aici ma refer la : crime, furturi , torturat animale,si multe alte intamplari nefericite de genul asta ar trebui luate nite masuri de precautie macar cu animalele si cu oamenii k cu obiectele mai pot fii recuperate unele dintr-e ele! Care e ideea! Dc nu ati vrea sa incetati in a omora, fura...! N-ar fii mai bine sa va luati o slujba? care sa va placa? sa va aduca acea placere si fericire k veti mai veni si a 2-a zii? dc nu doriti asa cva? credeti k e mai bine ceea ce faceti?

Anonim spunea...

mai bine ati fi normali....

Anonim spunea...

Il cunosc pe Cezarica asta, e plin de bani, are in banca cont in euro cu multe zerouri, am vazut cu okii mei cand a scos odata 17500 de euro de la o banca din Palma de Mallorca. :)) Are casa cumparata in amsterdam, mi-a zis sa nu zic la nimeni, dar deh, m-am scapat. Se da ranit ca n-are, insa e plin de bani. In toata europa este foarte cunoscut si ca gay, dar si ca un gay plin de bani. Am sa dau cateva nume ... adica prenume si cine se simte sau cine cunoaste povestea stie despre ce vorbesc. In anii 2006 - 2008 a adus din Romania peste 15 baieti din Bacau in Palma de Mallorca, printe care si eu. Sunt tot bacauan, sunt Bisexual ... nu conteaza numele meu. E plin de bani Cezarica asta. A avut chiar si o iubita, una Mariana S. cu care a incercat sa ''revina'' la normal, dar cica aia si-a batut joc de el ca trimitea mii de euro prin western union pe numele ei si aia se f.tea cu altii, pana cand a aflat Cezar si i-a dat papucii. Are casa inchiriata in Palma de Malorca pe care da 1600 de euro pe luna si o masina decapotabila cumparata pe care o tine acolo pe insula ala am mers cu el. Nu are carnet dar conduce, il stie toata politia de acolo, nimeni nu-i face nimic. Ca sa nu ziceti sa va mint, uitati-va aici sa-l vedeti pe el si pe soferul lui, un baiat din Arges, tot gay si ala. Asa ca, kiar daca e bulangiu omul, e mult mai tare decat multi dintre noi, sunteti invidiosi pe el? Eu si multa lume din Bacau il respecta, doar cativa *printre care si eu* stiu adevarul despre el. Deci ... Daca vreti sa aflati mai multe despre el, imagini si clipuri video ''nepublicate niciodata'' contactati-ma la : Denis14_bc@yahoo.com

Anonim spunea...

Uite masina de care va ziceam ca o are cumparata si o tine in Mallorca, http://www.trilulilu.ro/Eden_Studio/24a9a0bd1efe90

A! Va dau un pont, isi cauta iubit care sa fie roman, ''okitzi-l'' !

Anonim spunea...

MI-AM TRAS-O CU EL. NU SUNT GAY, NU SUNT BISEXUAL... AM INCERCAT DOAR SA VAD CU E SA FIE CU UN BAIAT. A FOST SUPER. MA VAD CATE-ODATA CU EL SI NE ''JUCAM'' ...SO, SA MA SUGETI CARE NU ACCEPTATI DIVERSITATEA...TARANI PROSTI CARE SUNTETI. LA PAT E UN MONSTRULETZ SI ''ARE CU CE''. L-AM CUNOSCUT ACCINDENTAL IN SPATELE SCENEI LA ZILELE BACAULUI. BRAVO CEZARE!!! NU TE LASA INTIMIDAT DE FRAIERI! FA CE-TI PLACE! PUPICI DE LA CRISTIAN DIN NORD

Anonim spunea...

Sunt baiat si satisfac oral tipi masculini,activi,bi sau hetero din bacau pana in 35 ani.Am loc.Id mess:gabryel2love.Nr tel:0753874963

Anonim spunea...

Nr.tel:0753874963 Tanar caut tipi hetero , activi sau bi din bacau pana in 35 ani pt a ii satisface oral si anal.Am loc si sunt discret.Id mess:gabryel2love, Nr tel:0753874963

Versace din Madrid! spunea...

Cezaree...hahaha! Cum dau de tine boss? Ma, care stii cum dau si eu de cezarica? Bai fratzica! Sunt Versace din Madrid! Mancati-as sufletu tau! Tiam pierdut numaru sa moara mama! Cum dau de tine? Daca citesti asta suna-l pe Bica din gran via ca eu stau la el si la Gina! Nu te-am uitat, vezi? Daca nu ma ajutai tu cu banii aia sa moara mama daca nu eram vai de mortii mei acum cezare! Esti un tip de milioane! Saa va trag familiile in caras care va mai luati de el si sa-i beliti cardanu cu botu saracilor! Cezar e cel mai respectat de tota lumea ca e baiat cu buca, nu ca voi saraci si pizdosi!

Anonim spunea...

curva penala bonlava de sida si o mao da si la alti

Anonim spunea...

Preoteasa tu esti ca ai inpuiit netul cu anunturile tale

Dictionar Poliglot

Alte stiri din Bacau