Publicitate pe acest blog.

Pentru publicitate sunati-ne acum la
numarul de telefon 0722.78 26 25.
Adresa de IM: augustin2020

miercuri, 23 iulie 2008

Subiectul Virgil Ardeleanu revine.


Redactorul EVZ, Olimpia Filip scrie astazi ca un instructor auto a facut un autodenunt. Nu am reusit sa aflu daca denuntatorul a lasat ceva la politie sau s-a dus doar la ziare.

Petru Bordeianu, 47 de ani, a făcut dezvăluiri detaliate pentru „Evenimentul zilei“ în legătură cu faptul că, mai bine de 14 ani, i-a dat periodic şpagă comisarului-şef Virgil Ardeleanu. Îmi asum responsabilitatea pentru tot ce am făcut. Aşa cum am putut să-i dau şpagă, aşa pot şi să recunosc. Eu nu mă ascund, sunt un om cu principii! Nu se poate să zici rău la bine şi bine la rău. Bunicul ne spunea când eram copii: „Când o să fiţi mari, să nu vă spună careva domn şi să nu fie aşa!“. Am făcut lucruri contra voinţei mele“, ne-a spus Bordeianu.

Ciudata este reactia lui Virgil Ardeleanu: „Din câţi sunt, numai el s-a apucat să vorbească!“

De aici s-ar putea intelege ca din cati au dat spaga, doar el s-a apucat sa vorbeasca.

Eu aud tot mai des de persoane care au „cotizat” la instructori si tot nu au luat permisul. Asteptam si povestea voastra despre astfel de incidente sau poate altele mai socante.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Acest fenomen cu spaga pentru carnet nu este nou si nici nu este normal. Nu cred ca este primul instructor care face asa ceva .

Dictionar Poliglot

Alte stiri din Bacau