Publicitate pe acest blog.

Pentru publicitate sunati-ne acum la
numarul de telefon 0722.78 26 25.
Adresa de IM: augustin2020

vineri, 11 iulie 2008

Caldura mare, Plictiseala mare

Am auzit ca uneori caldura iti ia mintile. Dar chiar sa ti le ia de tot si inca la o varsta frageda, mi se pare trist. Am dat pe youtube.com peste un film cu doua fete care jucau un joc, filmate fiind de o a treia persoana. Jocul nu stiu daca are nume, insa eu l-as numi "cine da mai tare".

Inca ceva si gata. Cat de cald trebuie sa fi fost in casa celor doi care au ales sa faca dragoste pe bloc in vazul lumii. Inchipuiti-va ca prin preajma erau si reporterii de la Libertatea. Ce intamplare!

Eu unul nu mai cred in coincidente, asa ca va las pe voi sa va faceti o parere aici.

Niciun comentariu:

Dictionar Poliglot

Alte stiri din Bacau